133 klanten geven ons een: 9.7

Corona-update New Energy Systems (2)


Ook medewerkers van New Energy Systems komen dagelijks veel in contact met klanten en leveranciers. Wij hebben daarom maatregelen genomen binnen ons bedrijf en onze bedrijfsvoering. Collega’s die van thuis uit kunnen werken, zullen dit voorlopig zoveel mogelijk blijven doen. Wij raden u dus aan niet zonder afspraak naar ons pand in Schimmert te komen, om mogelijk teleurstelling te voorkomen. We zijn wel regulier telefonisch bereikbaar via 045 404 0604 of per e-mail: info@newenergysystems.nl.


En nu?

Ik heb een offerte aangevraagd of wil deze aanvragen:
Met ingang van 15 juni 2020 hervatten wij zoveel als mogelijk onze gebruikelijke werkwijze in het adviestraject, mits we bij u op locatie de corona-adviezen van het RIVM kunnen opvolgen. Hierover wordt u nader geïnformeerd in onze afspraakbevestiging die u krijgt toegestuurd. Een afspraak kunt u eenvoudig aanvragen door onze New Energy Check in te vullen of door ons te bellen op 045 404 0604.

Wenst u toch eerst een telefonische afspraak? Dan is dat uiteraard geen probleem. Het adviesgesprek wordt eerst telefonisch op afspraak met u gevoerd en de schouw wordt naderhand ingepland, indien nodig. U kunt ons gewoon bellen op 045 404 0604 (houd er rekening mee dat er mogelijk niet meteen een adviseur beschikbaar is en dat er een telefonische afspraak wordt ingepland).
 

Ik heb een offerte gekregen of opdracht verstrekt, maar ik heb hier nog vragen over:
Neem hiervoor contact met ons op via 045 404 0604 of rechtstreeks met uw adviseur (u vindt zijn contactgegevens op het visitekaartje dat hij u heeft overhandigd). Onze adviseur staat u graag te woord.
 

Ik heb een montage gepland in de komende periode:
Staat in de komende tijd een montage van zonnepanelen, een warmtepomp en/of een warmtepompboiler gepland? Vooralsnog gaan alle montages door. Meer informatie hoe wij tijdens de montage omgaan met de coronamaatregelen, vindt u in de afspraakbevestiging die u per e-mail ontvangt.
 

Ik heb een storing:
Onze afdeling services verhelpt voorlopig alleen kritische storingen, zoals storingen aan een warmtepomp waarbij reparatie essentieel is. Reparaties aan bijvoorbeeld een defecte power optimizer stellen we voorlopig uit. Onze service engineers bepalen of een storing kritisch is of dat deze kan wachten totdat de maatregelen niet meer gelden.
 

Ik ben leverancier:
Bij de leveringen van goederen geldt dat wij de leveranciers verzoeken om de producten buiten te lossen/neer te zetten. Vervolgens kan de chauffeur in zijn voertuig wachten totdat de magazijnmedewerker de levering heeft gecontroleerd. Daarna wordt de pakbon getekend en kan deze door de chauffeur weer worden opgehaald. We blijven dus op afstand van elkaar en houden hierbij de algemene hygiënemaatregelen in de gaten.



We volgen de adviezen van het RIVM en de Rijksoverheid, en bekijken van dag tot dag of er aanpassingen nodig zijn in de door ons genomen maatregelen. Mochten er wijzigingen in bovengenoemde maatregelen komen, dan informeren wij u via onze website en social media.

Mocht u vragen hebben die hier niet beantwoord zijn, dan kunt u ons tijdens kantooruren bereiken op 045 404 0604 of info@newenergysystems.nl.


geplaatst op woensdag 3 juni 2020

Onze keurmerken


VCAZonnekeurHolland SolarTechniek NederlandInstallQSEI Erkend InstallateurSunPowerErkend Hybrid Hero-installateur van Remeha